Az Adria kikötői projekt, amelynek célja az E Aquila Aquila terület multimodális rendszerré történő átalakítása, amelynek középpontjában a magyarországi import-eport kikötői logisztikai platform áll, ma került bemutatásra a Barcolana-tengeri csúcstalálkozó alkalmából. Lehetőség volt egy még érvényben lévő stratégia összegeinek megfogalmazására, tekintettel arra, hogy 2017 és az elkövetkező hónapokban konkrétan működőképes lesz, egy elhagyatott és szennyezett terület gyógyításával. Ha a németek együttműködnek Trieszt logisztikai rendszerében, a svájciak a VII móló közelében, a brit-amerikai cigaretta a logisztikai-ipari komponens számára, valamint a hollandok inkább érdeklődnek a régi kikötő iránt, akkor most a magyarok is megvásárolják a Giuliano kikötőt, ami mély önbizalmat mutat a terület jövőbeli növekedésében. A kikötő helyreállítja globális, valamint Európai jellegét, valamint a pénzügyi befektetéseket, miután a kétezer első évtizedének feszültsége visszatért az áramláshoz. Mi az Adria Port? A feladat megjeleníti a rekuperáció egy logisztikai titok, az új feladat esélye a Muggesani, valamint a Triestini, az e Aquila Aquila helyen, amint deputed a finomító, valamint a nyomon követése szénhidrogének: 34 hektár közel a hajózható csatorna, oldalán Muggia; 650 méter új horgonyok; 200 millió beruházás, amelyből 45 szerzett a PNRR kotrás és a gát a tenger. Budapest Az utóbbi időben nagy tétet tett az eportra irányuló gazdasági helyzetre Trieszt kikötője jelenleg hatalmas számokat őröl a vasúti fronton, 6-8 napi vonattal Budapestre; és különösen a vasra épül Adria kikötő, vasúti kapcsolattal Aquilinia állomásához, a kikötő és az RFI vegyes gyógyulásának eredménye. Anélkül, hogy figyelmen kívül hagynánk az autópálya közelségét, valamint ennek eredményeként a közúti szállítást. Az Adria kikötő szállítási sokoldalúsága tükröződik a hajók sokféleségében is, amelyek képesek lesznek kikötni a folyónál: a tömegszolgáltató hajóktól a konténerszállító hajókon át a ro-ro-ig.
Nagy logisztikai és kereskedelmi platform
Zeno D ‘Agostino, a Kelet-Adriai-tenger kikötői rendszerének hatóságának elnöke bemutatta az Adria kikötő projektet, kiemelve ,hogy”alapvető fontosságú a kikötőfejlesztés módszere szempontjából, mivel aggodalomra ad okot Magyarország kapcsolata Trieszt kikötőjével”. Vissza a kezdetekhez? Igen és nem is, mert „a múltban nem a Trieszti kikötő volt Magyarország referenciája; tehát természetesen térjünk vissza a kezdetekhez, de tegyük vissza Triesztet olyan funkcióba, amely Budapest felé valójában soha nem volt”. Ezért”geopolitikai szempontból alapvető kötelesség, de nyilvánvalóan ugyanúgy és mindenekelőtt logisztikai és szállítási szempontból is”. Magyarország, emlékeztetett D ‘ Agostino, „az az ország, amely a legnagyobb változatokkal utazik Kelet-Európában, mint gazdasági növekedés, valamint fantasztikus logisztikai és ipari platform”. Valójában „sok áramlás érkezik Ázsiából, amelyek Trieszt kikötőjén keresztül, valamint Magyarországra érkeznek”. A forgalomba hozatal, nem csak Kínából, hanem Koreából, Japánból és így tovább, olyan alapelemeket kínálva a magyar autó-és tehergépkocsi-gyártó létesítményeknek, amelyek aztán Kelet-Európában forgalmazzák őket”. Adria Port ennek eredményeként egy pénzügyi befektetés „alapvető a vagyonát a jövő gazdasági helyzet; globalizált, természetesen, de a kereskedelmi gyártási kificamodott különböző nemzetek azoktól, amelyekhez szoktuk – ez ténylegesen tárgyalt D’ Agostino, megtérül, amit jelenleg kifejezett alkalmából a nap a Limes-tenger-Kína biztosan nem fog játszani az oroszlánrészét, de akkor kezdődik, hogy vadonatúj szempontjait forgalomba a kereskedelmi pénzügyi befektetések más helyeken, gondolunk az egyetlen denevér a Giuliano-ügy”. Röviden: „fontos pénzügyi befektetés ahhoz a kötelezettséghez, amelyet Trieszt (valamint Olaszország) kaphat egy geopolitikai érvelés keretében, amelynek Magyarország elengedhetetlen része”. Valamint pontosan a Magyar partnerek irányába „a párbeszéd nyílt volt, nagyon kellemes, soha nem volt ellentmondás, mindig megpróbálta megtalálni a szolgáltatást a sok kínált Bajra”.
„Maximális együttműködés Magyar jó barátokkal”
„A terminál-valójában véget vetett a hatóság államfőjének-többcélú, magas értékű tevékenységeket fog létrehozni, szilárd foglalkozással, amely nem korlátozódik a magányos transportistico feladatra”. Továbbá, „végül, de nem utolsósorban, ezek a beruházások eredetileg Koper számára készültek, de Triesztben végződtek: Trieszt elégedettsége tehát, hogy a beruházás Olaszországot, nem pedig Szlovéniát érintette”. Trieszt polgármestere, Roberto Dipiazza, aki a város bemutatkozását, különösen a Magyar partnereket mutatta be, emlékezett arra, hogy 1996-ban valóban volt egy projekt a helyszín hasznosítására, ezért az Adria kikötői munkát a” maximális partnerség a magyar barátokkal”zászlaja alatt Üdvözöljük. Muggia község polgármestere, Paolo Polidori ezt követően felszólalt, hangsúlyozva, hogy a projekt „minden bizonnyal növeli Muggia kikötővárosként, rendkívül létfontosságú funkcióval”. Rendkívül erős történelmi mutatók vannak-jegyezte meg Polidori, emlékezve a múlt Magyar láthatóságára Rijekában. A jövőre nézve minden bizonnyal alapvető fontosságú lesz a Polidori számára a retroportális struktúrák felépítése, „a kommunikációs rendszer beidegzése a kikötő mellett, a Noghere-völgy irányába”.
Kiss-Parciu Péter, a Külgazdasági és Külügyminisztérium pénzügyi, helyi és országhatárokon átívelő fejlesztésért felelős helyettes államtitkára akkor megmutatta, hogy”Magyarország olyan nemzet, ahol nincsenek elektromos csatlakozók a tengeren, akkor miért keressünk kikötőt, miért válasszuk Triesztet”. Nos ” Trieszt egy gyönyörű város, élvezzük Trieszt bevonását, nosztalgia érzetet kelt, szilárd kapcsolat van Magyarország és Trieszt között. Trieszt valóban döntő szerepet játszott közös múltunkban gazdasági szinten, csakúgy, mint most, amikor a gazdasági légkörről, valamint Közép-és Kelet-Európáról van szó. Emellett a magyar gazdaság számára elengedhetetlen a tengerentúli kereskedelem, különösen a logisztikai lánc hatékonysága szempontjából”. Ami azt illeti, pontosan ennek következtében „már régóta próbálunk új befektetési lehetőségeket találni az Adriai kikötőkben, ez valójában a helyi tenger marad, nekünk, magyaroknak ez a természetes tenger”. Így a választás a Trieszt, „ami nem csak egy tökéletes környezetben számunkra, de egyben a kikötő, amely azt mutatta, a legkívánatosabb szellem, a legtöbb szolgáltatás friendl dell „” van néhány nagyon összetett települések előttünk, mégis arra számítunk, hogy befejezze a projektet egy pár éven belül, ” bebugyolálva Peter Kiss-Parciu.
A Magyarországról érkező tételek száma
Az Adria portot, a pénzügyi beruházásokért és az új terminál Magyar komponensének alkalmazásáért felelős céget inkább Garai Péter ügyvezető igazgató képviselte, aki szem előtt tartotta, hogy „mennyire szerepel a hasznossági tanulmány, amely ténylegesen figyelembe vette a helyszínen már meglévő ágazatokat, valamint a Magyarországról érkező áruk forgalmát”. Valójában „ahhoz, hogy könnyen fenntartható legyen, a projektnek a lehető legrugalmasabbnak kell lennie”; ezért „a többcélú elv” a „konténer, általános rakomány, ro-ro” elérhetőségével, az „alulteljesített teljesítmény”mellett. Gondoskodás, ebből az okból, hogy miért „a gyártás még mindig kezdeti, valamint minden bizonnyal bebugyolálva a fő társa üzleti, valamint a tapasztalt hatóságok, hogy kössön egy program megállapodás”. Ez utóbbi „magában foglal egy integrált munkát, amely megvédi a területet és biztosítja a helyet a megvalósítható szennyeződésektől”. Kétségtelen, hogy” az állóképesség tényezője minden bizonnyal a teljes vasúti asszimiláció lesz a kikötővel”, mégis elemzés alatt állnak”más zöld szolgáltatások, például elektromos járművek, valamint napelemek”. Az Adria kikötői munka teljes egyedisége az” Aquila finomító történetének szentelt hosszú távú kiállítás beépítése, felbecsülhetetlen értékű fejlesztés, amely a lakosok számára előnyös lesz”, mivel”nem akarjuk elfelejteni webhelyünk történetét”. További bizonyíték a magyar oldalon, hogy van egy vágy, hogy „nélkülözhetetlen része a helyi közösség”.