A wellness részlegnek a megtermelt új képességekkel együtt évente 500 milliárd forint értéket kell termelnie-hangsúlyozta az mih V Pénzminiszter, hangsúlyozva, hogy az új pénzügyi beruházások minden bizonnyal másfélszeresére teszik majd a piac bővülését a Program előttihez képest, és az ország önellátása a jövőben nem csak a külföldi forgalmazóktól függhet. A koronavírus okozta dilemma forgatókönyvben valóban nagy technikai fejlődést értünk el egy olyan helyen, amely egyértelműen a jövő stratégiai ágazata – mondta mih V az egészségügyi piac nemcsak a gazdasági helyzet hosszú távú fejlesztési képességét növeli, hanem drámaian hozzájárul Magyarország exportteljesítményéhez és európai szintű versenyképességéhez is-ismertette a tárcavezető, hozzátéve, hogy az ETP-ben megvalósuló új pénzügyi beruházásoknak 180 milliárd forint éves forgalmat kell generálniuk. Varga Mihály a rendezvényen hangsúlyozta: az egészség-és wellness piacot segítő program ezért messze túlmutat legfontosabb célján, amely a magyar emberek egészségbiztonságának, valamint az Országos egészség-és wellness szektor ellátásvédelmének megteremtése volt. Sok köszönet a program, hogy csak néhány pontot említsünk, a pénzügyi befektetések ténylegesen sor került, amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy fedezze a nyers termék követelmények védőszerszámok döntéshozók az egész területen. Ezenkívül a Favipiravir tabletta lakossági gyártása, amely megbízható gyógyszer a koronavírussal szemben, valamint évente 40 millió orvosi pipettát használtak laboratóriumi vizsgálatokhoz, valamint olyan előrelépéseket, amelyek önfüggővé tettek minket a maszkok gyártásában.valamint baktériumellenes szerek, jegyezte meg a Pénzminiszter. Az egészség-és wellness szektor támogatási program keretében a kormány 2020-ban és 2021-ben 67 helyen támogatta az Országos egészség-és wellness szektor gyártását, összesen 67 milliárd forint vissza nem térítendő növekedési forrással, ezzel 87 milliárd forintos növekedéshez járult hozzá.
BTV4, wellness protokoll mozgásokhoz Magyarországról
Az olasz és a magyar hatóságok megállapodásra jutottak a kéknyelv-betegségre érzékeny háziállatok Btv4 szerotípus szerinti Olaszországba történő szállításáról Magyarország korlátozott területeiről. A megállapodást az 1266/2007 / EK politika alapján parafálták, amely (a 8.cikk (1) bekezdésének b) pontja szabályozza a kedvtelésből tartott állatok szabadságkorlátozása alóli mentességét, és az illetékes származási és rendeltetési hatóságok által jóváhagyott állat-egészségügyi biztosítékokat kínál. Olaszország és Magyarország ezért megállapodott a kezelés engedélyezéséhez betartandó protokollban, amelynek információit az egészségügyi és Wellness Minisztérium (állategészségügyi és Szakképzési Főigazgatóság) közölte a regionális osztályokkal. A 90 naposnál idősebb, engedélyezett vakcinával immunizált állatok kezelése megengedett, ha: legalább 28 nap valóban eltelt az oltási beavatkozás óta, amikor olyan termékekről van szó, amelyek magányos beadásra kerülnek, vagy. legalább 7 nap ténylegesen eltelt, mert a 2. oltási kezelés olyan termékek esetében, amelyek 2 kezelést tartalmaznak 21 nap különbséggel. A 28 napos várakozási időből álló teljes oltási ciklust Magyarországon be kell fejezni.
A kéknyelv-betegségre hajlamos állatszállítmányok egészségügyi bizonyítványai a következő szöveggel egészülnek ki: „a kéknyelv-betegség 4-es szerotípusa ellen vakcinázással( az injekció neve) legalább 28 napig (az oltás napja) immunizáltak az 1266 \ 2007 / ek törvénnyel összhangban” a 90 naposnál fiatalabb állatok aktivitása megengedett, ha a BTV4 szerotípussal szemben vakcinázott anyáktól születtek. Az ilyen állatokat tartalmazó szállítmányok állat-egészségügyi bizonyítványaiban feltüntetik a következőket: „a kéknyelv-betegség vírusának 4-es szerotípusával szemben vakcinázott anyukáktól született kedvtelésből tartott állatok az 1266 \ 2007 / EK irányelv szerint”. A fenti esetekben az állatok kíséretére vonatkozó TRACES bizonyítványon fel kell tüntetni a BT-2-ben kiemelt” háziállatok az 1266/2007.törvény 8. cikke (1) bekezdésének b) pontját követően” szavakat. Az állat-egészségügyi Főigazgatóság – az Olaszország-Magyarország megállapodás tartalmának elágazása során-felkérte az osztályokat, hogy a szakképzési szolgálatokat „gyorsan” értesítsék, hogy „a destiny-nél az ellenőrző beavatkozások pontos végrehajtását részesítsék előnyben annak ellenőrzése érdekében, hogy az elküldött szállítmányok megfelelnek-e a módszer által meghatározott feltételeknek”. Uvac – felelősség-90 naposnál fiatalabb és 4-es szerotípusú kéknyelv-betegségre immunizált anyától született háziállatok esetében) az UVAC az aassll-en keresztül a TRACES-bizonyítványban és a fenntartásban feltüntetett, az ország területén az első rendeltetési helyre történő elhelyezés céljából az intro időpontjától számított legalább 60 napig szállítja a háziállatok meghatározott besorolású szállítmányait: ebből a célból ezeknek az irodáknak szükségük lesz az első nyilvántartásba vett és megszerzett anyagi címzettekre, hogy az állatok szállítmányainak várható érkezéséről szóló foglalással egy időben közöljék a foglalást, ha azok a sokkal kevesebb, mint 90 napos.
Szociális Egészségbiztosítás
A Liguria régió egészségbiztosításának kiindulási módszere a rendszerben jelenlévő képességek javítása, a rendszerben működő szakértők „hálózati keretrendszerében” való kollektív részvétel. A tervezés célja, hogy a Ligurian Wellness megoldással foglalkozó szakemberek elvárásait és kulturális kidolgozásait egyenértékűvé tegye a tartós tervezéssel, hogy az emberek igényeit kielégítse a tudományos bizonyítékokon alapuló megoldások társaságával, valamint a tanfolyamok megfelelőségével. Ez egy innovatív lehetőséget jelent az egészségügyi szakemberek számára, akik régóta feltételezik az újratervezés változatait, és most lehetőségük van megosztani a területen dolgozók perspektíváját. Erre a célra ténylegesen munkacsoportokat hoztak létre, amelyek feladata a patológia vagy állapot hálózatok döntő kereteinek meghatározása, valamint a rendszer bemutatása.
A létrehozott munka, amelynek köszönhetően elkészült a stratégia, hasznos kiindulópontot jelent ugyanazon csapatok feladatainak folytatásához. Az eredeti szerkesztői csoportoktól kezdve a PSSR által azonosított hálózatok meglévő szinkronizáló csoportjait ténylegesen formalizálták. A regionális egészségügyi terv nyilvántartása 3 összetevőre oszlik: a Ligurian wellness hálózati szervezete. Stratégiai célok. Ajánlási jogszabályok. Az első rész elmagyarázza a referral verziókat, azt a működési technikát, amelyet a Liguria terület a megoldások hálózatának kiépítéséhez használt és minden bizonnyal használni fog. Úgy ítélték meg, taktikai hangsúlyozni a technikai, valamint a relációs stílus venni, mint egy áttétel ezért: az erős részvétel, hogy szándékozó magát szüksége, hogy az üzemeltetők és szakmák a Ligurian Wellness rendszer relevanciáját felajánlotta, hogy a bizonyíték a hatékonyságát az együttműködés előmozdítása, hogy minden elem kell játszani a rendszerben. a várt eredmények minőségére gyakorolt hatás. a megoldások hálózatba szervezésének gazdasági hatásai. A 2. komponens elmagyarázza a stratégiai célokat és azokat a tevékenységeket, amelyeket a megadott időpontokkal kell végrehajtani a polgárok számára nyújtott szolgáltatás javítása érdekében. Ezután összegyűjti a kezdeti nyilvántartások eredményét,amelyek a stratégia elkészítésének közös alapját képezték. A 3. rész összegyűjti a helyi szabályozó testületet. A meglévő testület valóban testre szabta, valamint integrálta a meglévő rendeletet, betöltve a fontos hiányosságokat. Ez a helyzet a regionális jogszabályok n. 41 A „átszervezés a helyi egészségügyi szolgáltatás”, a regionális törvény N. 12, „támogatása az integrált rendszer a szociális, valamint a szociális egészségügyi szolgáltatások”, valamint a regionális jogszabályok n. 7, amely meghatározza a sorrendben a kórházi ápolás, valamint a tudományos jellegű gondozási intézmények nem alakultak át alapítványgá.