Több mint 3,5 milliárd euró fejlesztési, kutatási és gyártási tevékenységek támogatására Emilia-Romagna-ban. Zöld fény a 2023-2025 – ös termelési tevékenységek – Prap és az ipari tanulmányok, fejlesztés, valamint az innovációtranszfer-jogi létrehozásának-Prriitt. A finanszírozás Európából származik, az ERFA és az ESZA+, valamint a Horizont Európa regionális programokon, a PNRR-en és a területen keresztül. A két stratégia kiegészíti a helyi bemutatók teljes keretét, amely magában foglalja a fenntarthatóságra, az elektronikus fejlesztésre és a számított képességekre vonatkozó Transzverzális prioritásokat, hogy bizonyos minőségi növekedést és foglalkoztatást biztosítson. A programok előkészítéséhez eljárást folytattak állami és magánszervezetekkel, valamint a társadalmi, gazdasági és intézményi partnerséggel, beszélgetésre az új technikákról és a következő 3 év céljainak meghatározásáról.
„Az engedély a két fájl lezárjuk a működési kör a helyi programozás – mondta a helyi képviselők Paola Salomoni, Főiskola, kutatási tanulmány, valamint az elektronikus menetrend, valamint Vincenzo Colla, a gazdasági fejlődés, a munka, a képzés, valamint a környezetbarát gazdasági környezet mi még soha nem volt annyi forrás könnyen elérhető, mint ma, valamint szeretnénk használni őket, hogy erősítse tanulmány, valamint a High-tech hálózat, valamint összekapcsolják az ellátási láncok, bővíteni a főiskolák, valamint a vállalatok, sürgetve a születés Új, valamint a minőség, még több technológia hatékony a fejlődő nagy munkahelyek. Ugyanakkor megvásároljuk a harmadlagos területet, valamint a megoldási rendszert, hogy minősítsük azt a közösséget, amely reagál a társadalmi-gazdasági légkör nevére, amely alapvető fontosságú a környékünk Demokratikus fenntartásához”. A programok középpontjában a munkában meghatározott célok, valamint a környezetvédelmi megállapodás, a regionális technikai nyilvántartás, valamint a 2021-2027-es intelligens szakértői stratégia állnak, amelyet a törvényhozó közgyűlés az ERFA-val és az ESZA-val, valamint a 2021-2027-es programokkal együtt vállalt, következésképpen az Európai kifizetés 2022 júliusi határozatával jóváhagyta. A programok emellett a stratégiai környezeti elemzésen alapulnak-Sea, a regionális ökológiai hatóság értékelésével, valamint az Emilia-Romagna – Arpae regionális megelőzési Ügynökségével, légkörével és hatalmával együttműködve: a programok végleges jóváhagyásához a tengeren történő kinevezésre van szükség, a hatályos helyi és nemzeti előírásoknak megfelelően.
A szélessávú internet növekedése Magyarországon
A 2021-2030 közötti országos digitalizációs megközelítést 2021-ben engedélyezték. Célja, hogy a családok 95%-át gigabites hálózatokkal biztosítsa, növelje a lakosság digitális készségeit, fenntartsa a szervezeti folyamatok digitalizálását, valamint fokozza az e-kormányzati szolgáltatások igénybevételét. Nemzeti szélessávú módszer, valamint terv. Felelős hatóságok. A szélessávú politikákból álló információs és interakciós technológiákhoz kapcsolódó stratégiák a Modern technológiai és Ipari Minisztérium (Technolgi a szövetségi kormányzati ügynökség A részletek technológiáinak fejlesztéséért (kif) a Modern Technológiai Minisztérium és az ágazat felügyelete alatt működik. Az ügynökség irányítja az informatikai feladatokat, gondoskodva a fő közigazgatásról, és a kormány is vezeti, például a Superfast Web programot, és a nemzeti szélessávú készségek Hivatala (BCO). A Nemzeti Média-és Hírközlési Hatóság (NMHH) szabályozza a javított és vezeték nélküli digitális interakciókat, valamint felelős a vezeték nélküli szélessávú stratégiáért is. A Belügyminisztérium. Felelős az e-kormányzati kérdésekért, valamint részt vett a 2021-2030 közötti Nemzeti digitalizációs technika előkészítésében.
Fő célkitűzések és intézkedések a szélessáv fejlesztése érdekében
Magyarország 2021-2030 közötti Nemzeti digitalizációs módszerét 2021 őszén engedélyezték. A módszer 4 pilléren alapul: elektronikus létesítmények, digitális készségek, digitális gazdaság és digitális állam. A következő célokat tűzi ki 2030-ra: a gigabites hálózatok által lefedett családok 95% – a, az elektronikus ismeretekkel nem rendelkező egyének jóval kevesebb, mint 2% – a A 16-71 éves korban, a cégek eljárásainak több mint 30% – a digitalizált, a lakosság 90% – a használja az e-kormányzati szolgáltatásokat. A stratégia leírja az infrastrukturális, oktatási és pénzügyi tevékenységek fenntartását. Garantálja a rendelkezésre álló elektronikus felszereltség vezetékes, valamint a vezeték nélküli képesség, valamint magas színvonalú szolgáltatás megfelelő, a megközelítést kínál a haladás gigabit hálózatok, a digitális keretében az intézmények az oktatás, a tanulás, a felsőoktatásban, a további haladás, a hálózat alapítvány, az országos távközlési vezeték nélküli kommunikációs szakmai társaságok, a fejlődés, a szuperszámítógép kapacitását, valamint a növekedés hálózatok, 5G.
A haladás, a hálózatok hatékony gigabit tartalmazza jelentős a végrehajtási eljárást: tervezés, végrehajtás országos program, a haladás, a „hálózati Gigabit Magyarország 2030-ban”, amely kapcsolódik, 5G, annak érdekében, hogy kapcsolatot a web mértékű-legalább 1 Gbps végére 2030-ig, az információ, az infrastruktúra, valamint a megosztási a hálózatokon belül a jelentősége a versenytársak törvény, valamint a rendelet a kisegítő optikai hálózatok, rádió, kifejezetten a megosztási az infrastruktúra-elemek passzív, valamint részben energikus), shift az európai kód a digitális kölcsönhatások a nemzeti szabályozás, értékelésére, valamint, amennyiben szükséges, módosítására politikák az építési távközlési hálózatokat, alacsonyabb a probléma kezelése, valamint adatszolgáltatási terheinek fuvarozók szolgáltatások, ajánlólevél, kiváló minőségű, a szabványoknak, valamint a fogyasztók védelme a kölcsönhatások szolgáltatások, ajánlólevél, a tervek, a képlet a minimális igények, a politika felülvizsgálata a kommunikáció, hogy jobb, ha a támogatást politikai célokra való csatlakozás, digitalizálás a mini, valamint a versenyképesség szempontjából a makró fokos, a frissítés a nemzeti szempontok az elektronikus kommunikációs hálózatok elhelyezése a digitális hálózatok kritikus létesítmények a nagyközönség. Az 5G hálózatok fejlesztésének ösztönzése minden bizonnyal több további intézkedést igényel: az 5G Unió feladatainak megerősítése és növelése, a szolgáltatók, valamint a kormány közötti stratégiai megállapodások megkötése a vezetékes és a mobil eszközök növelése érdekében, valamint a modern műszaki növekedés összeállítása; a CSR támogató csoport növekedése a digitális infrastruktúra, különösen az 5G fejlesztése szerint, a Szecseni 5g Egyetem minőségi létesítményének fejlesztése
Nemzeti és helyi szélessávú pénzügyi eszközök
Pénzügyek: a 2014-2020 közötti időszakban a gazdasági fejlődés és Haladás Operatív Program (EDIOP/GINOP) pénzügyi forrásai támogatják a nyilvános szélessávú hálózatok növekedését, valamint a nagysebességű összeköttetések növekedését. A nem konvergens közép-magyarországi régióban a szélessávú hálózatok bővítését nemzeti források segítik. Alapok. A 2014-2020-as programok közelítik, hogy az NGA nagysebességű, legalább 30 Mbps sebességű szélessávú hálózatokba történő pénzügyi befektetések elérik a 253 millió eurót. A szélessávú kiadási terv egy részét minden bizonnyal monetáris eszközökkel fogják elkölteni. Szupergyors Net Program: a legtöbb projekt ténylegesen végzett FTTH (fiber in the house), amely lehetővé teszi a Gigabit arány, az EU strukturális alapok által finanszírozott, a tervek szerint fedezi majdnem 410 000 háztartások is, a hálózatok ellátó legalább 30 Mbps szélessávú net szolgáltatás 2023. A kereskedelmi szempontból nem praktikus helyszínek esetében 250 millió eurós állami támogatási rendszert fejlesztettek ki a szélessávú hozzáférés biztosításának biztosítására. 2020 végén majdnem negyedmillió a háztartásokat az lo-n keresztül legalább 30 Mbps szélessávú kapcsolat fedte le. A szélessávú fejlesztések és technológiák adatai Magyarországon. A szélessávú biztosítással, a Tagsággal és a beszivárgással, a különböző szélessávú innovációk védelmével, valamint az árakkal kapcsolatos legfrissebb információk, vizsgálja meg az eredménytábla nyilvántartásait, valamint a vezeték nélküli szélessávú digitális gazdasági klíma spektrum allokációinak országos nyilvántartásait a harmonizált spektrum allokációkkal kapcsolatos alapos információkért, lásd Az Európai 5G megfigyelőközpontot.